[LUGOS-ORG] Kaj lahko spletna stran naredi za nas

Jure Koren jure at hehe.si
Sat Sep 15 21:24:34 CEST 2007

On Saturday 15 September 2007 19:49, Andraz Sraka wrote:
> Mene bi, ampak glede koliko casa se ze ta zgodba z spletno stranjo vlece
> in da sem ze parkrat dvignil roke, pa sem je se vedno nakocnu izkazalo,
> da sem tista p****, ki 'poriva' vse naprej .. zdaj sem pa res cisto
> nakocnu z voljo in mocmi, lahko zdaj recem, "da dosti imam vsega?! Meni
> je v koncni fazi vseeeno ali nekaj takega?!".

Glej - danes sem napisal razveseljivo novico za Linux skupnost na preklemanski
slo-tech: SCO je šel pod vodo!

Kako naj reč spravim na www.lugos.si? Zakaj to ni trivialno?

Zdaj pa še bistveno vprašanje: zakaj bi te to motilo? Zakaj ni javnosti odprt
wiki boljša možnost? Ker bi potem bilo preveč vsebine, ali kaj?

Srečno!

--
Jure Koren, unix developer