[LUGOS-ORG] [LUGOS-WEB] Aida/Web kot strežnik in CMS?

Robert Ludvik r at aufbix.org
Thu Sep 13 21:27:20 CEST 2007

Martin Vuk pravi:

> - bložili 1x na 3 mesece: Martin

jaz bi se potrudil 1x na mesec (ah, se ze grizem v jezik)

> - dodati dogodek, ki pride na mailing listo, v koledar: Martin
> - napisali vabilo na dogodek:

ne bi to kar organizator dogodka sam? vsak, ki se loti nekaj delat, mora
ze tako kaj napisati na flajerje/plakate/casopise ...

> - objavili poročilo o dogodku, ki ga organizirajo/ ali pri njem sodelujejo:

tudi organizator oz. eden od udelezencev

> - objavili novico, ki se tiče lugosa(kot npr. glasovanje ooxml, patenti ipd.):

stvari, ki se ticejo delovanja drustva: tajnik ;-)
stvari, ki se ticejo posameznega projekta: nosilec projekta pri drustvu
druge za drustvo 'pomembne' novice: vsi

> - 1x na leto opisali prihajajoče novosti pri programih, ki jih
> ustvarjajo/slovenijo:

jaz za OOo vsaj 3x na leto, ko pride nova razlicica.

> - napisali novoletno poslanico:

nisi tega podelil ze precedniku?

kdo nam bo pa bronaste kipe ulil? ;-)