[LUGOS-ORG] [LUGOS-WEB] Aida/Web kot strežnik in CMS?

Jure Koren jure at hehe.si
Thu Sep 13 19:59:46 CEST 2007

On Thursday 13 September 2007 17:08, Martin Vuk wrote:
> Najti je treba tako obliko, kjer bo prag za sodelovanje dovolj nizek.
> Skratka, če boš nekomu rekel, naj nekaj objavi na lugosove strani, bi
> bilo idealno, da bi rekel "ni blema" in to naredil v 5 minutah, ne pa
> da te pogleda, kot da si mu ubil mamo in mrmraje preklinja plone in
> bogove pythona.

Jaz imam Python rad. Zavzemam se za wiki.

Racionalizacija tega je enostavnost komunikacije, kot je že Martin razložil -
wiki mora omogočati, da imaš "domači brskalnik" ves čas prijavljen in da ko
prebereš nekaj za Lugos relevantnega, napišeš tja dva stavka in pripopaš
povezavo. Brez tega "stran" (torej prva stran, kjer naj bi se pojavljale
novice in druge aktualne objave) ne bo nikoli zaživela, po mojem mnenju.

Ne potrebujemo kompliciranih rešitev a nobenega razloga ni, da ne bi plone
ostal - za nekatere reči vsekakor utegne biti primernejši od povprečnega
wikija (no, seveda lahko imamo tudi nadpovprečnega), a trenutno nas bolj
ovira kot nam pomaga.

Iskreno se moram zahvaliti Juretu Repincu, da je naredil lugosovo stran spet
lugosovo in se opravičujem, ker se zavzemam za to da bi njegovo delo bilo
pravzaprav stran vržen čas. Drugič bom prej in bolj intenzivno težil (joj, pa
že ob zdajšnji nadgradnji sem si šel na jetra).

Želim si wiki kreme!

Srečno.

--
Jure Koren, unix developer