[LUGOS-ORG] [LUGOS-WEB] Aida/Web kot strežnik in CMS?

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Thu Sep 13 17:08:38 CEST 2007

Tole očinto ni prišlo na listo.
11.9.07 je Robert Ludvik <r at aufbix.org> napisal/-a
> Ena od idej je bila, da bi se pripravljal mesečnik z novicami in se
> poslal vsem članom, kjer bi bile novosti:
> - glede društva (kaj smo naredili v preteklem obdobju, novi člani :-) ...
> - vodje projektov bi napisali pomembne novosti na njihovem področju (KDE
> GNOME, OOo, Mozilla, ...)
> - še kaj
S tem je preveč dela, kot si že sam ugotovil.

Najti je treba tako obliko, kjer bo prag za sodelovanje dovolj nizek.
Skratka, če boš nekomu rekel, naj nekaj objavi na lugosove strani, bi
bilo idealno, da bi rekel "ni blema" in to naredil v 5 minutah, ne pa
da te pogleda, kot da si mu ubil mamo in mrmraje preklinja plone in
bogove pythona.

Ena možnost je blog. En post na teden bi bilo po moje zadosti, da bi
ljudje redno zahajali na naše strani. Sam sem pripravljen 1x na 3
mesece kaj napisati  na blog. To je 4x na leto. Toliko kot je
sestankov UO-ja. Torej rabimo še 10 ljudi ali drugih bitij, ki znajo
elektrone usmeriti v pravo smer in bi radi delili svoj pogled na
linux, vesolje in sploh vse s širnim občestvom LUGOSa.

Poročila z in vabila na dogodke bi frekvenco objavljanja na osebo še
zmanjšalo(oziroma prenesla na druge iste osebe).  Predsednik lahko
napiše novoletno poslanico in bloži ob vseh velikih LUGOSOVIH
praznikih, pa skalo postavimo v prostore društva, da se bodo lahko
člani vanjo butali;-) Zdaj pa ključno vprašanje: ali se pri lugosu
najde 10 mandeljcov, ki bi redno 1x na 3 mesece bložili? Zagotovo pa bi
lahko dobili še kakšne "special guests", ki bi občasno kaj napisali v
blog.

Je pa nekaj kar bi pa UO z relativno malo truda že v plonu lahko
naredil. Posodobil koledar na domači strani s prihajajočimi dogodki,
ki jih lugos organizira in na katere je povabljen. Pa tega ne bi spet
obesiti nekemu revežu, ki bo potem mrknil.  To je treba narediti kar
med sestanki UO-ja, ko se o teh dogodkih razpravlja. Pa vsakemu ki
pošlje na lugos-list obvestilio o dogodku, prositi, naj ga objavi še v
koledarju na Lugosovi strani. Spet je tu pomemben nizek prag
sodelovanja. Skratka objaviti dogodek na lugos.si mora biti pura
trivia, ki dotičnemu ne vzame bistveno več časa, kot forward na
mailing listo. Tako bi se po moje nabralo dovolj
novosti, da bi ljudje redno zahajali na našo stran.

Skratka pozivam vse, ki bi radi ali bi vsaj bili pripravljeni dodajati
vsebino na lugosovih straneh, naj se dopišejo na spodnji seznam. Pa UO
ne šteje, oni že tako nastradajo. Ok novoletno poslanico jim pustimo.

- bložili 1x na 3 mesece: Martin
- dodati dogodek, ki pride na mailing listo, v koledar: Martin
- napisali vabilo na dogodek:
- objavili poročilo o dogodku, ki ga organizirajo/ ali pri njem sodelujejo:
- objavili novico, ki se tiče lugosa(kot npr. glasovanje ooxml, patenti ipd.):
- 1x na leto opisali prihajajoče novosti pri programih, ki jih
ustvarjajo/slovenijo:
- napisali novoletno poslanico:

LP Martin