[LUGOS-ORG] Kaj lahko spletna stran naredi za nas

Jure Koren jure at hehe.si
Thu Sep 20 11:00:29 CEST 2007

On Thursday 20 September 2007 10:03, Andraz Sraka wrote:
> Berite zgoraj .. namrec jaz imam feeling, da to pisanje "novic" vas bo
> minilo v slabem mesecu dni. Pa potem?? Raje darujte sebe za Lugos!

Jaz imam feeling, da si ti obupal. Lead, follow, or get out of the way. Če sam
redno ne pišeš novic, zakaj se ti potem zdi, da moraš ostalim predpisati
orodje, s katerim naj delajo?

Nesmiselno se mi tudi zdi, da orodje določa, kaj in kako naj ljudje počnejo,
če je evidentno, da ljudje tega zdaj sploh ne počnejo. Sam sem pripravljen v
plone vložiti toliko dela, da bo plone znal pobirat novice iz dokuwikija in
jih pokazat na prvi strani.

Editirat reči v plone je trenutno boleče nerodno, vsaj v primerjavi z wikijem
- linka v telesu novice še vedno ne znam narediti drugače, kot s klikanjem na
javascript meni, kar je daleč preveč zamudno, v povzetek novice pa linka
izgleda sploh ni mogoče zapisati.

Po drugi strani je zdaj novičarski del wikija odprt za javnost in če ima kdo
pet minut časa komot napiše not karkoli newsworthy. Wiki sintakso večina
lugosovcev vsaj bežno pozna, pa tudi primeri so že notri, tako da se lahko
vsakdo hitro nauči pisanja. Forma je določena ohlapno in omogoča obilo
umetniške svobode, kar sam štejem za plus.

> Na momente mam feeling, da se zdaj s tem serverjem in site-om dela
> taksna umetnost, gre pa samo za orodje, ne pa za cilj/smoter Lugosa.

Ja, zakaj torej ne bi tega dela prepustil tistim, ki bi radi orodje
uporabljali tako, kot je zanje najbolj udobno? Nismo vsi tistega talenta, da
bi nam grablje bolj služile kakor vile.

> To so te zadeve v katere moramo usmerjati svojo energijo in cas, in sele
> nato lahko "izdelke" predstavimo online; ko bomo imeli karkoli za
> pokazat in sele potem bomo videli ali je nas "motor" prepocasen in ne
> izpolnjuje svoje namembnosti.

Pisati znam in zmorem - z ostalimi projekti se ukvarjajo že drugi, jaz pa
zanje nimam prav dosti časa. Ne vidim razloga, zakaj torej ne moremo spletne
podobe lugosa vsaj približati temu, kar lugos dejansko počne (ker, po pravici
povedano, trenutno spletna stran zgleda kot en plone, v katerega se nikomur
ne ljubi pisat - pa že prejšnji je bil videti popolnoma enako). Po mojem
mnenju bo Jure Repinc, če se mu hitro ne pridruži še kdo, ki bi v plone pisal
vsebine, prej ali slej obupal. Če ne zaradi drugega zato, ker bo vedno več
ljudi kaj želelo od njega in mu sitnarilo - tako kot sem mu jaz. Nočem
nikomur težit, ko je treba kaj naredit, hočem, da mi orodje pomaga, ne pa da
me pri delu ovira.

Srečno!

--
Jure Koren, unix developer