[LUGOS-ORG] Kaj lahko spletna stran naredi za nas

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Thu Sep 13 16:49:43 CEST 2007

V zadnjem času se je precej razpravljalo o spletni strani. Glavna
razprava je tekla v smeri "kaj narediti s stranjo". Vprašanje je
napačno. Vprašati se moramo "kaj lahko spletna stran naredi za nas".
Moje mnenje je, da bi morala lugosova stran olajšati komunikacijo med
člani. Poleg tega pa bi bila dovolj odprta, da bi se novi člani
počutili dobrodošle, da sodelujejo.

Glavni namen strani je po moje:
* omogoči komunikacijo med člani v obliki zgodb, blogov, poročil s
dogodkov, opisov uporabnih programov, ...
* obvešča o prihajočih dogodkih, ki jih lugos organizira/promovira
* obvešča o dogodkih, ki se tičejo linuxa in odprte kode nasploh
(patenti, standardizacija ooxml, ...)
* na vidnem mestu združuje povezave na sorodne projekte
(linux.prinas.si, kiberpipa), mogoče vsebuje kak RSS z njihovih
strani.

Slovenizatorji in UO že s pridom uporabljajo wiki. Nekaj je novic in
zapisnikov s sestankov. Manjkajo predvsem vabila na prihajajoče
dogodke.
Evo zdaj se jaz javim, da bom vse prihajajoče dogodke, ki priletijo na
listo objavil na lugos.si. Toliko pa že lahko naredim.

Manjka tudi eno veliko povabilo k sodelovanju. Najbolje kar v
sidebaru, kjer bo vidno na vsem lugos.si.

Tole sem samovoljno postavil na https://wiki.lugos.si/lugos:www.

Vprašanje sta dve

Je to res pravi namen lugosovih strani? Kaj misli UO?
In če plone ni primeren za to(a je?), kateri software bo pomagal in se
pri tem ne bo zadeval pod noge? Ampak dajmo najprej odgovoriti na
vprašanje iz naslova!
A gre lahko to vprašanje na dnevni red naslednjega sestanka UO, na
glasovanje in nato v zapisnik?
Šele ko se bomo odločili, kaj hočemo od strani, se lahko začne debata
o softwaru, ipd.

Vsaj pri vprašanju namena lugosove strani in delno pri urejanju in
dodajanju vsebine sem se pripravljen angažirati. Objavljati novice o
dogodkih z mailng list in vsake kvarte(dobesedno!) napisati en vnos v
blog mi ne bo v preveliko breme.

LP Martin