[LUGOS-ORG] Kaj lahko spletna stran naredi za nas

Andraz Sraka a at aufbix.org
Fri Sep 14 19:17:58 CEST 2007

re

.. silno tezko najdem sploh voljdo prebirati te maile (pa brez zamere do
vseh vkljucenih v zadevo; ze to je zlata vredno, da se odvija debata),
zato bo zelo kratek.

On Thu, 2007-09-13 at 16:49 +0200, Martin Vuk wrote:
> Je to res pravi namen lugosovih strani? Kaj misli UO?

V bistvu mislim, da sem lepo slabo leto nazaj, ce ne celo dve napisal
kaj naj bi bile lugosove strani, torej ko se je slo v tisto prvo
migracijo iz. starih strani <http://old_www.lugos.si> (kaksen foo URL?!)

.. torej na kratko. Da se dejansko vidi, kaj Lugos pocne. Sestanki,
zapisniki, up-to-date najave dogodko, porocila dogodkov, kaksna
galerija, linki na lugosove prijatelje (sorodne organizacije),
mailingliste, promo material, objave za javnost itd. NI veliko, je pa
tisto najbolj kljucno, da dobi clovek vtis, da je to drustvo vsaj malo
zivo in da se nekaj dogaja.

> In če plone ni primeren za to(a je?), kateri software bo pomagal in se
> pri tem ne bo zadeval pod noge? Ampak dajmo najprej odgovoriti na
> vprašanje iz naslova!

Ni vprasanje tehnicne narave .. v osnovi je tudi HTML dovolj dober.
Problem je *VSEBINA* in azurnost! To, da je najava dogodka objavljena 2
dni pred dogodkom ali pa celo ni, ni nobeni stvari podobno. Pa bi jaz
tukaj bolj kot problem tehnologije, izpostavil Lugos PR!

> A gre lahko to vprašanje na dnevni red naslednjega sestanka UO, na
> glasovanje in nato v zapisnik?

tejnik bo dal na dnevni red, ampak to mislim, da je tako veliko
vprasanje, da bi skoraj rabili sestanek samo zato temo (btw, ne bo prvi
sestanek na to temo)

> Šele ko se bomo odločili, kaj hočemo od strani, se lahko začne debata
> o softwaru, ipd.

Jaz se ne bi vracal na tocno -1, ampak bi probal narediti refleksijo nad
obstojecim stanjem in "fixat" in nadgrajevati, to kar sedaj imamo.
Mislim, da nimamo volje, casa niti ljudi, da bi se vracali na nivo
cistega nacrtovanja ..

weeeeee :)

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #424:

operation failed because: there is no message for this error (#1014)