[LUGOS-ORG] Mandriva Linux 2008 Install Fest

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Mon Oct 15 22:56:29 CEST 2007

On Monday 15 of October 2007 18:34:06 Andraz Sraka wrote:
> re
>
> evo, tole gre kar na mailinglisto; mogoce se bo kdo aktiviral in tukaj
> zraven pomagal :) Njegov trud bo definitivno poplacan ..

> Torej, za 20.11. imamo v Pipinih Odprtih Terminih
> <http://pot.kiberpipa.org> tale predlagan event. Bi lahko kdo toliko
> pomagal, da spesnimo program. Kaj se bo takrat dogajalo. Prav tako rabim
> vedet ali se bo zadeva zacela ob 17h ali je dovolj zgodi 18h, ali recemo
> 19h, tako kot je to normalno za POT-e.
Meni je v bistvu vseeno. Bi mi pa bilo najbolj všeč če je kar ob 17h.

> Prav tako bi rabil cimprej imeti v roki tekst in okvirni program, da bom
> lahko oddal tekste za najavo in Kiberpipine flyerje ..
Se bom potrudil nekaj spisat. Če me slučajno že ni kdo prehitel. Verjetno
najbolje da dodam kar nekam na Wiki in potem tam dodelamo.

> kdo bo pomagal? Kdo bo kaj lepega spisal, kdo bo kaj o sami Mandrivi
> povedal na kraju samem, kdo bo sploh prisel 20.11. v Kiberpipo?
Jaz definitivno pridem. Lahko tudi kaj odpredavam; recimo zgodovino,
predstavitev 2008.

Pride tudi predstavnik podjetja OPINFOS, kjer uporabljajo Mandrivo. Danes sem
jim še enkrat poslal e-pošto in ga prosil za podrobnosti o predstavitvi
podjetja.

--
Live long and prosper!
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/