[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS] Razpis za center OK

Edi Šuc e at ed0.net
Wed Jul 4 20:46:16 CEST 2007

Miha Tomšič wrote:

> Poletje ni le čas kislih kumaric in ampak tudi buč. MVZT je pred
> nedavnim lansiral javni razpis "za izbor izvajalca za
> razvojno-podporni center za odprto kodo":
> http://www.mvzt.gov.si/si/javni_razpisi/?tx_t3javnirazpis_pi1%5Bshow_single%5D=799
>

> V grobem iščejo najcenejšega ponudnika, ki bo postavil center za
> odprto kodo in zagotovil naslednje (tole je prosti pretipk, ker se iz
> razpisnega PDF-ja ne da kopirati/lepiti):
> - nudenje pomoči in svetovanje uporabnikom odprte kode,
> - nudenje pomoči in svetovanje javnemu sektorju pri odprti kodi,
> [...]

Super.

Izbrali so si idealen trenutek za izvedbo razpisa :/

No, zaenkrat na kratko: mene (beri moje podjetje - Guru d.o.o.) to zelo
zanima. Precej od tega že počnemo in vsekakor bi radi sodelovali pri
podobnih projektih. Glede na praktično neobstoječi čas za izvedbo
predlagam, da se čimprej vsi pofočkajo, ki jih tale zadeva zanima (pa če
veste za koga, ki bi ga lahko zanimalo, ga prosim animirajte, da se
priključi vsaj debati). Potem pa v čimkrajšem času bi se morali dobiti
na skupnem sestanku, kako bi zagrizli v ta projekt.

Pri meni je le en manjši problem (kot verjetno še pri komu). Naslednji
teden sem na dopustu.

To je moje mnenje.

lp,
Edi