[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS] Razpis za center OK

Robert Ludvik r at aufbix.org
Wed Jul 4 21:39:54 CEST 2007

Edi Šuc pravi:

> Super.
>
> Izbrali so si idealen trenutek za izvedbo razpisa :/
>
> No, zaenkrat na kratko: mene (beri moje podjetje - Guru d.o.o.) to zelo
> zanima. Precej od tega že počnemo in vsekakor bi radi sodelovali pri
> podobnih projektih. Glede na praktično neobstoječi čas za izvedbo
> predlagam, da se čimprej vsi pofočkajo, ki jih tale zadeva zanima (pa če
> veste za koga, ki bi ga lahko zanimalo, ga prosim animirajte, da se
> priključi vsaj debati). Potem pa v čimkrajšem času bi se morali dobiti
> na skupnem sestanku, kako bi zagrizli v ta projekt.

> [...]

Pa v razpisu tudi piše, da mora konzorcij pokrivati področje cele
Slovenije. Ne vem kako so si zamislili to izpeljati v 3 tednih. Pa
sredstva porabiti do konca oktobra 2007.
Pa po moje bi moralo biti med objavo in oddajo ponudb najmanj 52
koledarskih dni (ali 42). Kaj ni to omejitev za javna naročila?
Se pa strinjam, da se zainteresirani dobimo na sestanku - zraven bi
lahko vključili/pritegnili tudi MMC-je, ki delujejo po vsej Sloveniji.
(pa seveda LPN, OKO in druge, s katerimi je LUGOS že imel stike).

Sem ZA ampak ne pod takimi pogoji/roki, kot je tu razpisano.
Me prav zanima, kdo bo oddal ponudbo.
Pa odpiranje ni javno. Svašta.
Lp
Robert Ludvik