[LUGOS-ORG] Razpis za center OK

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Thu Jul 5 12:34:17 CEST 2007

Hojla!

On 7/4/07, polz <polz at aufbix.org> wrote:
> Kaj pa kakšna od kateder kake fakultete ?
> Grem spraševat po faksu, a to nima smisla ?

To je smiselno, če ima fakulteta kakšne reference in izkušnje z
razvojem in prilagajanjem odprtokodnih rešitev, ki jih uporablja javni
sektor. Ali jih ima?

Načeloma bi lahko fakulteta razvila precej dobrega softvera v okviru
učnega procesa, ampak problem se pojavi pri podpori temu programju. Na
tej točki pa pridejo v poštev firme, ki za denarje ponujajo prav to:
podporo, prilagajanje, svetovanje, klicni center...

Osebno sem skeptičen, da naša vlada sploh resno misli s temle
razpisom, ker so ga pripravili na hitro v času počitnic, v neustrezno
kratkih rokih in nihče ne ve, kaj se bo zgodilo novembra 2007.

Lugos je trenutno že v pogovorih z Zavodom K6/4, pod katerega pade
tudi Kiberpipa. Zraven so povabljene tudi že ene firme pa MMC itd...

Če bi hoteli roditi kaj resnega bi pa nujno potrebovali daljši čas. In
manj ljudi na dopustih...

Srečno, Mikka