[LUGOS-ORG] Videnje Lugosa

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Aug 27 13:24:50 CEST 2007

re

On Mon, 2007-08-20 at 16:04 +0200, Jaka Kranjc wrote:

> Saj vsi vemo, da je stran zanič. Posebna anketa se mi zdi nesmiselna
> komplikacija. Lahko bi pa v tisto že planirano vključili kakšno
> vprašanje na to temo.

no sej, izpeljali bomo eno anketo in ta bo maksimalno obsezna
(pomoznosti tako, da lugosovi clani ki bodo izpolnjevali anketo bodo
zahtevali iztop iz drustva, ker jim bo anketa vzela 2h cajta in pozrla
en kup zivcev)

... ampak obljubim vam samo to, da ne bo najhujsa oblika ankete, ki bi
jo lahko dobili za izpolnit. (zadnja te vrste mi je vzela skoraj 5h
casa)

> Ampak problem je še vedno isti - kdo bo implementiral želje? No, tu je ta
> manjši, ker se je za nekaj prčkanja po strani že javil Jure Repinc.

Drzmo ga, dokler ma se voljo in cas :)

> Kdo bo pa delal? :) Pa ravno smo izgubili na razpisu. :(

Nasi clani! :) Tam bomo dali vsakemu podpisati se en aneks k prijavnici,
da je podpise pogodbo z hudicem (ah sorry, lugos) :)

> Včeraj sem tudi našel tisti program za obojestransko povezavo med mailman-om
> in phpbb. Bom preizkusil, ko bo kaj več časa.

weee :) Je to sploh resljiv problem?

lp,
 Andraz

--