[LUGOS-ORG] Cilj Lugosa

Gašper Zavrl gasper.zavrl at volja.net
Sat Aug 18 00:56:44 CEST 2007

Po mojem so skupni cilji društva (vrstni red je naključen):

1. Pomoč uporabnikom linuxa
2. Osveščanje javnosti o prednosti in novostih odprtokodnih programov
3. Priprava konferenc, fest-ov, ... o odprti kodi za širšo javnost
4. Projekti/Rešitve za posamezne primere (KPos - rahlo zamrl projekt,
Pingo, razpisi, ...)

Sej verjetno je še kaj samo se trenutno ne spomnim.

Lucas Hirschegger pravi: