[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Wed Jan 25 17:18:16 CET 2006

Lucas Hirschegger je rekel(la):
> Prav! Povej mi koliko je to?
kilometrina=st. km x 62 sit

> Tudi mi lahko pomagamo y kaksno opremo! obvestite ce rabite kaj!
Morda kaksen racunalnik, ki bi imel vlogo lokalnega streznika za
distribucijo.

> Treba se kakasna distribucija pripraviti?? ne vem kaksna oprema imajo
> udelezenci! Kaksen majhen linux, kaksen live CD?
Nekaj dvd-jev in cd-jev je ze narejenih, tako, da s tem ni kaksnih vecjih
tezav. Pingo ima tudi net install cd < 80Mb in se ga enostavno in hitro
zapece na cd-rw.

> Se gre kam na kosilo, ali se naroci kaj? Jejo oni lahko na studentske
> bone? ce
> se naroci ni problema, ce grejo kam, pa ne bo ratalo na bone!
Nisem preprican, da imata oba index. Moram preverit. :)

> Kako to izgleda? Bi bilo mogoce fino pokazati folka, kaj se da lepega s
> Linuxom poceti in mogoce govoriti o oprtni kodna filozofija?
Ja, tocno tako to zgleda. Ljudem se pokaze kako se lotimo razlicnih
opravil pod linuxom. Odpravljanje tezav pa je namenjemo tistim, ki jim ob
instalaciji ni uspelo usposobit vse svoje zeleznine. :)

> Meni je kool! Zdaj zacnem se malo gibati! Hvala, in prosim me hitro povej
> to,
> da se malo organiziram!
Velja. :)

> Mogoce imate kaksen star plakat, ki si bi ga dalo oblikovati?
Bi se naslo kaj. No, tole bom pa jaz pobrskal. :)

lp, Bostjan Janezic