[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Lucas Hirschegger lucash at lugmen.org.ar
Wed Jan 25 17:43:51 CET 2006

> kilometrina=st. km x 62 sit

Ok!

> Morda kaksen racunalnik, ki bi imel vlogo lokalnega streznika za
> distribucijo.

Je en rañunalnik v ucilnici, katera ima tudi projector!  Se nalagajo
distribucije gor iy cdjev ali treba vleceti? Se splaca da vlecem kaksne
sourci od na primer Mplayer? Win32 codecs? etc za kompilacijo?

Nekaj glede mreza, je dobolj en ip za internet, saj bomo dali en router in od
tam naprej ali se reserviram kaksne ip-jev? (vsak stanovalec ima svoj, ampak
bi prisli tudi zunanji)

> Nekaj dvd-jev in cd-jev je ze narejenih, tako, da s tem ni kaksnih vecjih
> tezav. Pingo ima tudi net install cd < 80Mb in se ga enostavno in hitro
> zapece na cd-rw.

Ok!

> Nisem preprican, da imata oba index. Moram preverit. :)

Ok, vecerijati se gre kam, kaj pa kosilo? a je boljse da se je tam na hitro,
ali tudi se gre kam?

> Ja, tocno tako to zgleda. Ljudem se pokaze kako se lotimo razlicnih
> opravil pod linuxom. Odpravljanje tezav pa je namenjemo tistim, ki jim ob
> instalaciji ni uspelo usposobit vse svoje zeleznine. :)

Super!

> Velja. :)

> Bi se naslo kaj. No, tole bom pa jaz pobrskal. :)

prosim, vseeno sem e prosil na svojo druzbo v Argentini, da me ne bilo treba
oblikovati vec kot tekst!

> lp, Bostjan Janezic

Salutte!

--
Lucas H.-
"gpg --keyserver pks.lugmen.org.ar --recv-keys