[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Lucas Hirschegger lucash at lugmen.org.ar
Wed Jan 25 17:01:54 CET 2006

El Miércoles, 25 de Enero de 2006 14:54, Bostjan Janezic escribió:

> No, takole je. Imam dva kandidata, ki bi dogodek vodila in izvedla. Zrtvi
> sta Mikka in Rok Papez. 8.februar jima odgovarja, je pa to drzavni praznik
> in dela prost dan. Za izvedbo potrebujeta kosilo in vecerjo, ter
> kilometrino v eno smer.

Prav! Povej mi koliko je to?

> Opremo (stikala, patch kabli, podaljski)
> pripeljeta seboj.

Tudi mi lahko pomagamo y kaksno opremo! obvestite ce rabite kaj!

> Predviden dnevni red je:
> - 1100 vodena namestitev Pingo distribucije

Treba se kakasna distribucija pripraviti?? ne vem kaksna oprema imajo
udelezenci! Kaksen majhen linux, kaksen live CD?

> - 1400 kosilo

Se gre kam na kosilo, ali se naroci kaj? Jejo oni lahko na studentske bone? ce
se naroci ni problema, ce grejo kam, pa ne bo ratalo na bone!

> - 1500 uvod v delo in odpravljanje tezav

Kako to izgleda? Bi bilo mogoce fino pokazati folka, kaj se da lepega s
Linuxom poceti in mogoce govoriti o oprtni kodna filozofija?

> - 1900 vecerja

vredu!

> Za 10 do 15 udelezencev potrebujeta se vsaj dva pomocnika, ki bosta
> pomagala ob manjsih zapletih in ni nujno, da sta velika poznavlaca
> linux-a.

Jaz sem enega, drugega bom pa ze najdl.

> Ali je tole sprejemljiv predlog?

Meni je kool! Zdaj zacnem se malo gibati! Hvala, in prosim me hitro povej to,
da se malo organiziram!

Mogoce imate kaksen star plakat, ki si bi ga dalo oblikovati?

Lep Pozdrav!

--
Lucas H.-
"gpg --keyserver pks.lugmen.org.ar --recv-keys