[LUGOS-ORG] Re: Sestanek za posodobitev spletne strani

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Wed Aug 23 02:35:11 CEST 2006

Zivjo,

ce se boste odlocili za Marjetico jo bom postavil jaz. Marjetica ima
za sabo ze vec kot 3 miljone hitro serviranih strani, uredniki vecine
strani pa so tajnice, tako da dodajanje novic in vsebine ni pretirano
tezko (treba je poznat !!!, --, __ in [], vse ostalo je optional).

Tisto kar je videti na demo sajtu in na sourceforge pageu je zelo star
izdelek. Marjetica se je med tem precej razvila, le uradnih releasov
nisem delal.

Trenutno se odpravljam v tujino in pridem nazaj konec septembra,
takrat pa lahko uredim namestitev, prilagoditev in prenos oz.
posodobitev hierarhije vsebin in prenos dolocenih starih. Stara LUGOS
stran mora definitivno ostati nekje, saj je zelo lep spomin na stare
case in vzor staticnega HTML urejanja.

Rok

On 8/23/06, Bostjan Janezic <bostjan at japet.si> wrote:
> Pozdrav!
> David Klasinc je rekel(la):
> Evo, se strinjam, da nima veze kurit cpu in ram s stvarmi, ki jih nihce
> nima casa nastudirat. Zal. Na tem mestu bi dal svoj glas, da tokrat koncno
> vzamemo na preizkus marjetico. Sem malo pogledal demo in se mi zdi povsem
> uporabna, enostavna in hitra zadeva. Za zraven imamo razvijalca na dosegu
> emaila, da ga lahko poprosimo za kaksno razsiritev, ki bi jo 'krvavo'
> potrebovali.
> Kako do vsebine je pa lepo opisano v Andrazevem posredovanem sporocilu.
> [...]

Univerza v Ljubljani / University of Ljubljana
Fakulteta za pomorstvo in promet / Faculty of Maritime Studies and
Transportation
Pot pomorščakov 4
6320 Portorož
Slovenia