[LUGOS-ORG] Re: Sestanek za posodobitev spletne strani

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Wed Aug 23 00:22:36 CEST 2006

Pozdrav!
David Klasinc je rekel(la):
> Ja, ce imamo okolje, katerega nihce ne vzdrzuje, ga nihce ne uporablja in
> je v
> bistvu precej nefunkcionalno, a se ga splaca imeti? DOL Z NJIM! :)
Evo, se strinjam, da nima veze kurit cpu in ram s stvarmi, ki jih nihce
nima casa nastudirat. Zal. Na tem mestu bi dal svoj glas, da tokrat koncno
vzamemo na preizkus marjetico. Sem malo pogledal demo in se mi zdi povsem
uporabna, enostavna in hitra zadeva. Za zraven imamo razvijalca na dosegu
emaila, da ga lahko poprosimo za kaksno razsiritev, ki bi jo 'krvavo'
potrebovali.
Kako do vsebine je pa lepo opisano v Andrazevem posredovanem sporocilu.
Imam obcutek, da bi mi bilo tisto tezenje pisano na kozo. :) ;)
Andraz in Jure, ali bi bila tako dobra in bi postavila marjetico na
lugosov streznik.

lp, Bostjan