[LUGOS-ORG] Himera

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Wed Aug 23 12:50:21 CEST 2006

Tu je nadaljevanje o vaši strani in sodelovanju drugih. Po kratki debati na
forumu[1] in malo daljši na ircu, sem dobil naslednjo idejo (in podporo
zanjo).

Poenotenje večine strani in skupnosti bi bilo zelo težavno, sem pa opazil, da
se mi (LPN) in Lugos dobro dopolnjujemo, zato bi bila tu izvedba lažja in
lahka. Dela bi bilo še manj kot s postavivijo in upravljanjem z marjetico,
kar pa itak ne bi doprineslo k homogenosti našega nastopa.

Zato predlagam, da se Lugosova stran oziroma kar je vrednih vsebin vključijo v
našo[2].
Preden me začnete ozmerjati, malo razlage. Ne bi se samo vključile vsebine,
portal bi se prilagodil, da bi bil primeren dom za obe skupnosti. Himera.
Primeren in *enakovreden* dom, stran ne bi dajala vtisa, da je od tega ali od
onega.

Na to idejo me je pripeljala preprosta primerjava:
LPN ima forum, Lugos ne,
LPN nima (več) dopisnega seznama, Lugos jih ima, več in to pomembne,
LPN ima kar poln wiki, Lugos skoraj praznega,
LPN ima galerijo, Lugos ne

Torej razen wikija nimamo skoraj nič skupnega! :D Združitev bi bila skoraj
brez konfliktov.

Na LPN strani teče phpbb, dokuwiki, coppermine in domači cement. Vse je malo
modificirano, da je avtentifikacija povsod ista, da se popravi kak hrošč in
pa da vse paše skupaj. Sistem ni popoln, a je dovolj dober. Za kaj več manjka
administratorjev s časom/voljo tudi nam.

Srž ideje je v bolj učinkoviti spletni prisotnosti, združenih močeh, samo
delovanje Lugosa ali LPN se ne bi bistveno spremenilo.

Za dosego tega cilja niti ni potrebno veliko dela.
Konkretne ideje:
na LPN strani dodamo
* še en gumbek "o Lugosu", "projekti"
na prvo bi lahko recimo preusmerili lugos.si; oba gumbka bi kazala na wiki
strani (ki se jih da zaklenit, če je potrebno).
mogoče še gumbek do mailmana(?).
* wiki namespace [imenski prostor :)] lugos:
za vse kar je lugosovih vsebin, ki se tičejo društva in česar se ne da
vključit v našo obstoječo strukturo. Npr. prevajalske stvari bi se zelo lepo
vključile, zapisniki sestankov pa ne.
* kategorijo novic (če je res potrebno).
* en podforum ala lugos-org; podforum projekti na voljo vsem.
* pa na vrhu nevtraliziramo banner, jaz bi kar prilepil lugosovega (a obstaja
kak?) na desno. Desno? No pa naredimo, da je postavitev ob vsakem prikazu
naključna. ;)
* potem bi bilo samo še za prilagoditi par manjših nizev

Prednosti:
* za oba
  skupna promocija
  večja gostota pomeni manj potrebnega vzdrževanja strani na skrbnika
* za LPN
  tu bi najbrž največ pridobili naši prevajalci
* za Lugos
  skoraj popolnoma rešen problem strani
  pomoč pri prenosu vsebine (tu se ponujam jaz; glede res stare se strinjam z
Gašperjem Žejnom)
* za vse
  lažji (na enem mestu), hitrejši dostop do informacij
  več informacij (upam da bi več ljudi uporabljalo wiki)

Potencialni problemi so kake povezave do obstoječe Lugos vsebine, ki bi jih
bilo treba popravit (lahko bi pa naredili redirect), recimo smernice za
prevajanje bi se spet selile ...

Himera! Upam da nisem preveč optimističen. Komentarji zaželjeni, sploh
konstruktivni (kaj sem pozabil vključiti v model? Kaj bi bilo treba še
spremeniti?).
Navsezadnje ta ideja tudi ni v napoto kakršnikoli drugi, večji poenotveni
shemi (npr. webring), to bi lahko bil samo začetek.

LP

---
[1] http://linux.prinas.si/forum/viewtopic.php?p=17700#17700
[2] http://linux.prinas.si

--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sourcerous day! www.sourcemage.org