[LUGOS-ORG] Re: Sestanek za posodobitev spletne strani

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Aug 22 22:24:30 CEST 2006

On Monday 21 August 2006 19:34, Andraz Sraka wrote:

> No, ce si kaj sledil debati potem naprej na lugos-org.. vprasanje o
> menjavi okolja se resno postavlje, ce se to sploh splaca?

Ja, ce imamo okolje, katerega nihce ne vzdrzuje, ga nihce ne uporablja in je v
bistvu precej nefunkcionalno, a se ga splaca imeti? DOL Z NJIM! :)

> Ja, ceprav ideja je o tem, da tega ne pocne tista pescica aktivnih
> clanov, ki so nakoncu tudi dejansko clani UOja oz. NO. Sami se bomo
> prekurili, vkolikor se ze nismo ..

No, tudi, ce sem clan UOja se ne pomeni, da sem kaj bistveno bolj aktiven, kot
ostali, ne-clani. Morda za odtenek, tako da ni neke bistvene spremembe z moje
strani.

> To je tisto .. tehnicno mislim, da ni tak problem. In bo vkolikor se v
> to vrzemo Jure, Nejc oz. eventuelno jaz ze upedenal zadevo.

Potem je to resljivo. Ce bo content lahko ustvarjati, potem se bo tudi
ustvarjal. Vsaj z moje strani. To lahko garantiram. :)

http://www.lubica.net/bigwhale/blog/