[LUGOS-ORG] Volitve

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Mar 2 20:44:27 CET 2004

y0W!

On Tue, 2 Mar 2004, David Klasinc wrote:

> Aja? Kaksne prednosti bi pa to prineslo?

Nobenih, samo to je cena za tisti 'expand'.

> Kar nekaj clanov je bilo nagrajenih za svoje delo. Sicer ne denarno ampak z
> ustrezno hardware kompenzacijo. Zanimivo je pa to, da mora upravni odbor
> marsikoga silit, da sprejme nagrado, kot placilo... Ljudje skomignejo z
> rameni in recejo 'ah saj nic ne rabim' ali pa 'ma nevem...' Precej hecna
> zadeva, saj so to ljudje, ki so si res zasluzili nagrado.

Jah to je pac sindrom mladega nadebudnega hackerja/koderja, ki je sam sebi
zadosti in ne rabi vec kot eno sobico v kleti brez oken pa 10 utp vticnic
in enega rzdelilca.

> Mogoce, ampak se vseeno bolje, kot pa da se spremeni v neko money hungry
> ustanovo, kjer ljudje tudi prdijo ne zastonj in vsak samo gleda kje bo kaj
> zasluzil...

Ni to point, da bi zdaj pa postali money hungry, gre za to da vecji si,
vec prometa naredis, vec prireditev organiziras, se vec prometa naredis pa
tudi ce ga noces... zato tukaj govorim o stagnaciji... lahko je samo
stagnacija ali pa reorganizacija.

Ni pa res David, da imamo vecje stante zaradi sebe oziroma zato ker
bi dobro delali ampak zato ker se ostali prebujajo in nas na tak nacin pac
ponucajo da nam dajo vecji stant. Noben mi ne bo rekel da je GV stopil v
sodelovanje z Logosom zgolj zato, ker mu zeli dobro in se mu zdi Lugos
nekaj fantasticnega. Sam ves kako gre to.

Ampak itak nam taksne povezave v prihodnosti ne uidejo pa naj se se tako
tega otepamo. Enostavno pocasi ne bomo prisli vec skozi pod 5 mio SIT pa
ne po svoji krivdi ampak ker bo povpraseanje to zahtevalo...

lp,B