[LUGOS-ORG] Volitve

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Mar 3 07:35:40 CET 2004

On Tue, Mar 02, 2004 at 08:44:27PM +0100, Blaz Podrzaj wrote:

> Ni pa res David, da imamo vecje stante zaradi sebe oziroma zato ker
> bi dobro delali ampak zato ker se ostali prebujajo in nas na tak nacin pac
> ponucajo da nam dajo vecji stant. Noben mi ne bo rekel da je GV stopil v
> sodelovanje z Logosom zgolj zato, ker mu zeli dobro in se mu zdi Lugos
> nekaj fantasticnega. Sam ves kako gre to.

Jasno ampak Lugos bi lahko v vsakem trenutku odklonil zadeve, ce ne bi bilo
ljudi, ce ne bi bilo entuziastov, ki jim je se vedno v interesu poceti te
stvari.

> Ampak itak nam taksne povezave v prihodnosti ne uidejo pa naj se se tako
> tega otepamo. Enostavno pocasi ne bomo prisli vec skozi pod 5 mio SIT pa
> ne po svoji krivdi ampak ker bo povpraseanje to zahtevalo...

Ce poleg prodaje majic/CDjev drustvo ne bo ponujalo drugih storitev, potem
bomo teh 5mio SIT letno se lep cas lovili. Zdaj se na enem milijonu nismo,
kar se prodaje tice. :)