[LUGOS-ORG] Volitve

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Mar 2 20:05:31 CET 2004

On Tue, Mar 02, 2004 at 01:32:13PM +0100, Blaz Podrzaj wrote:

> Kaksna je pa sploh vizija drustva?

Vizija drustva je ze od nekdaj ista... Explore & Expand...

> Zdi se da se kot drustvo ne da bistveno vec naredit kot se je do sedaj.

Meni se pa zdi, da drustvo iz leta v leto pocne vec. Zgodila se je Linux
konferenca, na Infosu smo vsakic na vecjem prostoru.... ;) Vsako leto
sodelujemo na razpisih MIDa... Sodelujemo pri projektu OKO z ministrstvom za
solstvo...

Nevem, vseeno se mi zdi, da se vedno precej naredimo. Ja, pozabljamo na
'uporabnike' na mnozico. Premalo je install festov in mogoce bi lahko kaj
vec ponudili na nasi spletni strani...

> Edina varianta je da postanemo zavod, kar pa jasno potegne za sabo cel kup
> neprijetnih stvari.

Aja? Kaksne prednosti bi pa to prineslo?

> Itak pa je moje mnenje, da se bitveno bolj pretegnil kot do zdaj ne bo
> nihce, sploh pa ne zastonj, ceprav je $ sibak in je RAM zelo poceni :)

Kar nekaj clanov je bilo nagrajenih za svoje delo. Sicer ne denarno ampak z
ustrezno hardware kompenzacijo. Zanimivo je pa to, da mora upravni odbor
marsikoga silit, da sprejme nagrado, kot placilo... Ljudje skomignejo z
rameni in recejo 'ah saj nic ne rabim' ali pa 'ma nevem...' Precej hecna
zadeva, saj so to ljudje, ki so si res zasluzili nagrado.

> S taksno politiko delovanja bo LUGOS pac stagniral, ne glede na to koliko
> clanov ima.

Mogoce, ampak se vseeno bolje, kot pa da se spremeni v neko money hungry
ustanovo, kjer ljudje tudi prdijo ne zastonj in vsak samo gleda kje bo kaj
zasluzil...

IMO