[LUGOS-ORG] Volitve

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Mar 2 13:32:13 CET 2004

Kaksna je pa sploh vizija drustva?

Zdi se da se kot drustvo ne da bistveno vec naredit kot se je do sedaj.

Edina varianta je da postanemo zavod, kar pa jasno potegne za sabo cel kup
neprijetnih stvari.

Itak pa je moje mnenje, da se bitveno bolj pretegnil kot do zdaj ne bo
nihce, sploh pa ne zastonj, ceprav je $ sibak in je RAM zelo poceni :)

S taksno politiko delovanja bo LUGOS pac stagniral, ne glede na to koliko
clanov ima.

lp,B