[LUGOS-ORG] Volitve

tiranija at neonatus.net tiranija at neonatus.net
Fri Mar 5 09:02:43 CET 2004

Super!

A je mozno, da prides na naslednji UO sestanek? Lahko pa se kar tako 1x
dobimo. Jaz sem tudi v Lj trenutno zdaj po cele tedne in vikedne.
Bi pa rada to sfurala cimprej. Zato bi rada zacela ze naslednji teden.

Plac na serverju za nov page je ze narejen. Tako da "1.korak" je
narejen.:)

Lp

Spela
+----Here quoted text begins----+