[LUGOS-ORG] Volitve

Mitja boot at email.si
Thu Mar 4 20:11:25 CET 2004

David Klasinc wrote:

>Spela, drzi ga preden si premisli ;)
>

>Problem je bil vedno v tem, da nihce ni imel dovolj casa/volje/resourcev/...
>ce bi se vec ljudi spravilo skupaj, bi se se kaj naredilo. Ampak se ne.

Mislim, da je problem v tem, da se nobeden ne spravi zraven. Ce bi nekdo
naredil 1. korak, bi se stvar premaknila.

Res je, da nisem neki linux profesionalec, sem pa clan LUGOS-a in zakaj
ne bi pomagal, ce lahko. Imam izkusnje s portali in dinamicnimi web
stranmi, tako, da...
Skoraj vsak teden sem v LJ (bom tudi ta vikend), tako, da se lahko
dobimo in se dogovorimo kako in kaj okoli tega kar sem ze prej napisal.

Spela&David, ne bom si premislil glede tega. Samo, da vidim, da ni
brezveze neka stvar ki jo zacnem delat. To pomeni, ce se vsi trudimo za
boljsi jutri, sem tudi jaz takoj zraven. :)

Lp,
Mitja