[LUGOS-ORG] Volitve

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Mar 3 21:40:39 CET 2004

On Wed, Mar 03, 2004 at 06:00:16PM +0100, Blaz Podrzaj wrote:

> Knjigovodstvo gor ali dol, LUGOS zna pect CD-je, pisat dokumentacijo,
> prevajat, ucit druge, ne zna pa komunicirat, ker nima ljudi za to. Poznas
> kaksnega hackerja/koderja, ki zna komunicirat :) on blazno dela in je
> viliko naredil do zdaj ampak noben tega ne ve :) niti ne bo zvedel :)

Ja, poznam jih precej ampak noben izmed njih nima interesa, da bi bolj
aktivno sodeloval pri drustvu. Zakaj ne in zakaj ja, je pa cisto druga
zadeva, problematika druge vrste s katero se v bistvu ze ukvarjamo.

> kernel. Torej ni druge kot da placamo nekoga, ki se bo za nas ukvarjal s
> PR, nas oglaseval, nam postavil web portal etc. Samo to bo treba placat in

Takoj se strinjam s tem, ce mi poves kje bomo dobili recimo 50.000 SIT
mesecno, da bomo to nekomu dali... :)

> ne bo poceni :) Jasno rabimo se nekoga, da bo zbiral denar za nas :) ker
> ga bomo potrebovali.

Denar zbirajo cerkve... Ker ljudje v boga se verjamejo, v drugo pa ne
vec.... Mogoce bi morali ustanoviti svojo cerkev (potem lahko izpostavimo se
problematiko pomanjkanja templja)...

Ali pa ce se nas nekaj postavi k Presernu in tam poplesujemo... Lugos tezko
dobi sponzorje za prireditve, ki jih obisce po vec sto ljudi, vec tisoc v
primeru Infosa recimo, a mislis, da nam bo kdo dal denar kar tako?

> LUGOS bo skratka povozil druzba, ker se ne znajde v njej.

Ce se bo to zgodilo, potem to lahko pomeni dve stvari, prvo, da je druzba
nezrela za nase ideje in ni nacina kako bi jih 'porinili naprej' ali pa da
je Linux ze tako razsirjen in poznan, da nimamo vec kaj poceti.

--
David!