[LUGOS-ORG] Volitve

Aleš Sušnik alesh at domenca.com
Thu Mar 4 16:47:56 CET 2004

Da dodam: kot je rekel že Blaž, v končni fazi ima prav, zakaj bi te?
Odpri iskalnik, vtipkaj PR, Marketing, vtipkaj še CRM, itd. preberi in boš
vedel kaj je.
Sodeč po mailing listi vem (po vseh tvojih postih), da si izredno brihten in
iznajdliv človek.

Kako pa PR izvajati v praksi je druga zgodba.
Kaj je marketing v praksi je druga zgodba... kako prodajati spet druga, kaj
te učijo v šoli je eno, kaj pa je v realnem življenju pa drugo!

Kaj je PR jaz vem in kako se ga gre tudi vem... zbodla me je v oči izjava
Špele => "PR je vsak nas clan, ki kjerkoli nastopa v imenu LUGOS-a. ", zato
sem tudi napisal prvotni mail.

A.