[LUGOS-ORG] Volitve

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Mar 4 16:40:26 CET 2004

On Thu, 4 Mar 2004, Nejc Skoberne wrote:

> Pa bi bil tako prijazen in bi nas, nevedneze, o tem poucil?

Ne dragi moj, ne bo te o tem pouceval. Pojdi na ekonomski faks ali FDV,
tam se bos tega naucil. Itak si pa ti in se marsikdo tukaj sysadmin torej
kaj bo tebi marketing in PR, za to bodo skrbeli tisti, ki se bodo radi s
tem ukvarjal, oziroma tisti ki se bodo za nas za cim manjsi denar in
najbolje s tem ukvarjali.

Casi mojstrov za vse so ze zdavnaj minili, vsak dela (ce je pameten) tisto
kar najbolje zna in kar mu je v veselje, zato da potem placa ljudi, ki
zanj pocnejo stvari, ki jih sam ne zna ali noce.

lp,B