[LUGOS-ORG] Volitve

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Thu Mar 4 19:43:10 CET 2004

Živjo,

> Ne dragi moj, ne bo te o tem pouceval. Pojdi na ekonomski faks ali FDV,
> tam se bos tega naucil.
Zato, da bi poznali razliko med kravami in ovcami ni treba biti biolog ali
veterinar. Za prevesti jedro, ni treba znat programirat v c-ju. Če bi
imeli sysadmini tak odnos do novincev na listi, bi zdaj sploh ne imeli
problemov z zunanjo podobo!
Če hočete, da se člani zavedamo razlike nam jo prosim razložite.
Če se vam zdi škoda časa, tudi prav. Bomo vprašali strica
Googla ali pa šli poslušat predavanja na FDV:)
> Itak si pa ti in se marsikdo tukaj sysadmin torej
> kaj bo tebi marketing in PR, za to bodo skrbeli tisti, ki se bodo radi s
> tem ukvarjal, oziroma tisti ki se bodo za nas za cim manjsi denar in
> najbolje s tem ukvarjali.
Kaj nam bo demokracija in splošna volilna pravica? Z vladanjem naj se ukvarjajo tisti, ki se
na to razumejo: diktatorji. Če člani vsaj približno ne poznamo teh
zadev, je iluzorno pričakovati, da nas bo profesionalni PR čudežno rešil. Tudi sysadmin ti
ne zna pomagat, če mu ne znaš razložit, kaj je narobe (čeprav je šesti
čut pri tej živalski vrsti precej razvit:) Res pa je nekaj, če želimo
razširiti našo dejavnost navzven, potrebujemo nekoga, ki to zna(ali pa
se je tega pripravljen naučiti) in je to tudi pripravljen počet(zastonj ali proti plačilu).
Menda imamo tudi kakega člana, ki hodi na FDV:)

> Casi mojstrov za vse so ze zdavnaj minili, vsak dela (ce je pameten) tisto
> kar najbolje zna in kar mu je v veselje, zato da potem placa ljudi, ki
> zanj pocnejo stvari, ki jih sam ne zna ali noce.
Če nimaš pojma o gradnji hiše, te bodo zidarski mojstri obrali ko cucka.
Pa še stene bodo postrani:) Noben mojster ti pa ne bo znal povedati, kaj pravzaprav
sam hočeš.

Lep pozdrav,
Martin Vuk