[LUGOS-ORG] Volitve

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Mar 4 11:37:33 CET 2004

On Thu, 4 Mar 2004 tiranija at neonatus.net wrote:

> Zanimiva in pereca vprasanja.
> Meni se postavlja vprasanje kje je bil kritik do pred 3 dnevi,
> zadnji 2 leti, ko sem prosila ljudi, da bi bolj aktivno sodelovali, da
> bi pomagali na raznih prireditvah?

Kritik je zadne dve leti redno zaposlen. Preden se je zaposlil, je
izpeljal INFOS (jasno ob pomoci se pescice zanesenjakov) prakticno brez
stroskov. Od takrat ima LUGOS stant na INFOSu prakticno zastonj in vsako
leto vecji, na njem sijejo TFT monitorji, nikjer ni kartonastih skatel in
cudnih big-tower racunalniskih ohisij, na stantu se NE pecejo CDji. Od
takrat ima LUGOS tudi predavanja na INFOSu. Najvecji strosek so bile
parkirnine nekaterih clanov, medtem ko sem se jaz cel teden tja vozil z
avtobusom. Ker je bil problem (zelo velik problem se sedaj) najti cloveka,
ki bi se ukvarjal z iskanjem sponzorskih sredstev (tako v kesu kot v
materialu), je kritik za potrebe LUGOSa posodil 50 CDjev, ki se jim
mimogrede po 3 letih odpoveduje, nabavil za 10k SIT papirja, ki jih
mimogrede po 3 letih ne zahtevam vec od LUGOSa in mu jih podarja. Skratka,
glej njegovo porocilo s 6. skupscine, kjer si med drugim tudi omenjena :)

Ze takrat se je ta kritik zavzemal za drugacen pristop in spremembe (dve
smeri delovanja) pa itak nikogar ni bilo na njegovi strani in ga tudi se
naprej ne bo. Poznam samo se enega lugosovca, ki je imel podobno vizijo pa
tudi on nima vec casa za te zadeve, volje se nekaj, kritik pa niti volje
vec nima.

> Pa ne leti to samo na kritika, to leti na vseh 908 neaktivnih (povsalno
> sem vzela, da je aktivnih okrog 30 ljudi - ki pa nekateri SPLOH niso
> clani drustva).

Vedno sem poudarjal, da je LUGOS drustvo z 20 clani.

> Zato tistih 30 opravlja se funkcije drugih ljudi. In ko imas enkrat
> prevec funkcij znotraj prostovoljnega delovanja (ki je mimogrede zapisano v
> statutu drustva) je pac potrebno delati prioritetne vrstne rede kaj se
> bo pac prej opravilo.

Ne, ne opravlja funkcije drugih ljudi, POSKUSA opravljati vec funkcij
hkrati (vsaka cast za trud in prizadevanja) ampak to nic ne pomaga, ce se
nikjer potem nic ne vidi nite se ne slisi.

> Kar se tice web paga drustva LUGOS. Potekajo priprave, da bomo
> presedlali na web portal (ceprav ta po mojih novih :) ocenah za drustvo ni
> smiseln, saj ni dovolj aktivnih clanov,ki bi ga moderiralo, spremljalo,
> pisalo clanke, nadzoroval forume), to je moj projekt za 2004.:)

Ravno zato je smiseln. Ce nimas ljudi, avtomatiziras zadevo.

> Aja. LUGOS nima nobene svete vojne, zato navajanje tako RKC kot Islama
> ni potrebno.(verska vprasanja so za druge forume ali mailing liste.)

Potem ti dam pa drug primer. Zakaj homoseksualci niso homofobi? Zato ker
so v manjsini. Zakaj ima grafit "Ponosen sem, ker sem homoseksualec" nek
kvazi pomen, grafit "Ponosen sem, ker nisem homoseksualec" pa nobenega?

> Kar se tice plac: (citirano iz statuta drustva LUGOS)

Citat je nepotreben. Gre za odhodke drustva in ne prihodke ter posledicno
promet, ki bi ga LUGOS na ta racun ustvaril. Jasno bil bi vecji v primeru,
ce se hocemo iti marketing in PR. Sami nismo sposobni teh dveh vescin.

Kar se tice mojega sodelovanja v LUGOSu, sem enkrat ze poveda h cemu
tezim, in ce nimam pri tem podpore je brezzveze v luno tulit. Ce bi
kandidiral za predsednika, obstaja velika verjetnost da to postanem, ker
ne verjamem da bo kdo sploh kandidiral. Ampak kaj to pomaga LUGOSu in
meni, ce pa noben nima taksne vizije kot jaz in mi pri uresnicevanju te
vizije itak nihce nebi pomagal.

Skratka po moje se bo ponovila vsako(dvo)letna praksa, ko nasilo izberemo
vodstvo, zato da preprecimo razpustitev drustva. Ne si metat pesek v oci,
vsak ki je enkrat nastopil funkcijo in uvidel da itak nic ne more ne bo
ponavljal iste napake. Tako LUGOS obstaja le se zato, da obstaja in nic
vec.

S tem mailom se bom tudi samoizlocil iz te debate. Na skupscino me
verjetno ne bo, grem raje smucat, se bom verjetno po tem veliko bolje
pocutil, kot bi se po skupscini.

lp,B