[LUGOS-ORG] Volitve

tiranija at neonatus.net tiranija at neonatus.net
Thu Mar 4 12:20:32 CET 2004

* On 04-03-04 at 11:37 Blaz Podrzaj (blayo at thz.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> Kritik je zadne dve leti redno zaposlen.
Prav. To pomeni, da v primeru INFOS-a nisi prisoten na stantu. Saj
organizacija ni samo to in to dobro ves.

>Preden se je zaposlil, je izpeljal INFOS (jasno ob pomoci se pescice zanesenjakov) prakticno brez stroskov. Od takrat ima LUGOS stant na INFOSu prakticno zastonj in vsako leto vecji, na njem sijejo TFT monitorji, nikjer ni kartonastih skatel in cudnih big-tower racunalniskih ohisij, na stantu se NE pecejo CDji.

A ni to napredek? A to ne pomeni da ne na INFOS-u ne stagniramo?

>Od takrat ima LUGOS tudi predavanja na INFOSu. Najvecji strosek so bile parkirnine nekaterih clanov, medtem ko sem se jaz cel teden tja vozil z avtobusom. Ker je bil problem (zelo velik problem se sedaj) najti cloveka, ki bi se ukvarjal z iskanjem sponzorskih sredstev (tako v kesu kot v  materialu),

Edini strosek, ki ga imam kot soorganizatorica LUGOS-a na INFOS-u je
strosek kritja malice za ljudi (letos 30k), ki mi pomagajo na razstavnem prostoru ves teden.

Da lahko kot taksni nastopamo na INFOSU, se lahko zahvalimo g.Jusu, ki
nas s strani INFOS-a prijazno sponzorira.

In sodelovanje na INFOS-u drustvu ne prinasa nicesar drugega kot dobicek
od prodaje CD-jev in Majic. In pa seveda poucevanja obiskovalcev
delavnice, ki jo ze 2 leto uspesno izvajamo na razstavnem prostoru.

>je kritik za potrebe LUGOSa posodil 50 CDjev, ki se jim
Se vedno te cakajo na sedezu drustva, ce si prezaposlen da bi jih
dvignil je to tvoj problem.

> mimogrede po 3 letih odpoveduje, nabavil za 10k SIT papirja, ki jih
zakaj pa nisi predlozil racuna? denar bi ti bil povrnjen.

> mimogrede po 3 letih ne zahtevam vec od LUGOSa in mu jih podarja.
Hvala za donacijo.

>Skratka,
> glej njegovo porocilo s 6. skupscine, kjer si med drugim tudi omenjena :)

Nepomembno, ce sem omenjena. Pomembno je da od takrat ti nisi nikjer vec
omenjen.

> Ne, ne opravlja funkcije drugih ljudi, POSKUSA opravljati vec funkcij
> hkrati (vsaka cast za trud in prizadevanja) ampak to nic ne pomaga, ce se
> nikjer potem nic ne vidi nite se ne slisi.

Definitivno se premalo vidi. Ampak nekateri imajo vsaj se voljo in nekaj
intuzijazma. In so pripravljeni narediti kaj tudi zastonj.

> Ravno zato je smiseln. Ce nimas ljudi, avtomatiziras zadevo.

Zanka. Zadeva se vedno ne bo azurna. Pa ce se spremeni graficna podoba
ali ne. Ker ni ljudi, ki bi jo azurirali.

> Potem ti dam pa drug primer. Zakaj homoseksualci niso homofobi? Zato ker
> so v manjsini. Zakaj ima grafit "Ponosen sem, ker sem homoseksualec" nek
> kvazi pomen, grafit "Ponosen sem, ker nisem homoseksualec" pa nobenega?

Pa kaj? Irelavantno. Nima veze z LUGOS-om. Razen ce LUGOS postane
Lesbians and Gay Of Slovenija LAGOS?

> Citat je nepotreben. Gre za odhodke drustva in ne prihodke ter posledicno
> promet, ki bi ga LUGOS na ta racun ustvaril. Jasno bil bi vecji v primeru,
> ce se hocemo iti marketing in PR. Sami nismo sposobni teh dveh vescin.

A ti ni jasno, da nam ne gre za promet? Drustvo ima dovolj sredstev da
nemoteno posluje. Na dan 29.2.2004 je stanje na racunu znasalo 3.7
milijonov tolarjev. Kar je za neprofitno drustvo zelo lep profit.

Ce bi sodeloval pretekli 2 leti v drustvu, bi videl, da je vsako
sodelovanje prej ali slej nagrajeno. In studentu RAM ni prepoceni,
pravtako dijakom. Zaposlenim verjetno je res. Definitivno pa smo se vsak
strosek, ki ga je imel aktiven clan pri promociji drustva krili ali mu
povrnili. Ce nismo je sam kriv, ker ni prinesel racunov.

Kar se pa marketinga tice. Ne vidim zakaj ga LUGOS rabi.
Vem pa, da rabimo ceto ljudi, ki bi se ukvarjala z PR-jem. Ampak ne kot
promotorje temvec kot pisce clankov...

PR je vsak nas clan, ki kjerkoli nastopa v imenu LUGOS-a.

> Kar se tice mojega sodelovanja v LUGOSu, sem enkrat ze poveda h cemu
> tezim, in ce nimam pri tem podpore je brezzveze v luno tulit. Ce bi
> kandidiral za predsednika, obstaja velika verjetnost da to postanem, ker
> ne verjamem da bo kdo sploh kandidiral. Ampak kaj to pomaga LUGOSu in
> meni, ce pa noben nima taksne vizije kot jaz in mi pri uresnicevanju te
> vizije itak nihce nebi pomagal.

Zakaj pa te svoje teze nisi predstavil v preteklih 2 letih? A ni bilo
volje? Kdo bi pa potem tvojo tezo izvrseval? Saj vendar ves da je
aktivnih zgolj priblizno 30 ljudi.
In zakaj se potemtakem nisi odzval na vabila na sestanke UO, ko smo
vabili nove ljudi z novimi vizijami(stare ljudi s starimi vizijami)?

> Skratka po moje se bo ponovila vsako(dvo)letna praksa, ko nasilo izberemo
> vodstvo, zato da preprecimo razpustitev drustva. Ne si metat pesek v oci,
> vsak ki je enkrat nastopil funkcijo in uvidel da itak nic ne more ne bo
> ponavljal iste napake. Tako LUGOS obstaja le se zato, da obstaja in nic
> vec.

Pusti se presenetit. Prihodnost ni tak crna. Mogoce je le v tvojih oceh.:)
Mislim pa, da LUGOS zgolj ne obstaja.

> S tem mailom se bom tudi samoizlocil iz te debate. Na skupscino me
> verjetno ne bo, grem raje smucat, se bom verjetno po tem veliko bolje
> pocutil, kot bi se po skupscini.

Halzundbeinbruch.

+----and here the quote ends----+

Lp

Spela

ps: se opravicujem vsem, ki vam s temi maili tezim :)