[LUGOS-ORG] Volitve

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Mar 4 08:37:27 CET 2004

On Wed, 3 Mar 2004, David Klasinc wrote:

> Takoj se strinjam s tem, ce mi poves kje bomo dobili recimo 50.000 SIT
> mesecno, da bomo to nekomu dali... :)

Glej en odstavek nizje.

> Denar zbirajo cerkve... Ker ljudje v boga se verjamejo, v drugo pa ne
> vec.... Mogoce bi morali ustanoviti svojo cerkev (potem lahko izpostavimo se
> problematiko pomanjkanja templja)...
>
> Ali pa ce se nas nekaj postavi k Presernu in tam poplesujemo... Lugos tezko
> dobi sponzorje za prireditve, ki jih obisce po vec sto ljudi, vec tisoc v
> primeru Infosa recimo, a mislis, da nam bo kdo dal denar kar tako?

Ne, zato pa se enkrat dobro preberi 3 odstavke visje. Ni marketinga, ni
PRja - ni denarja. Koliko firm poznam, ki sicer dobro delajo, imajo
znanje, dobre produkte, ne znajo se pa trzit in zato bodo propadle.

> Ce se bo to zgodilo, potem to lahko pomeni dve stvari, prvo, da je druzba
> nezrela za nase ideje in ni nacina kako bi jih 'porinili naprej' ali pa da
> je Linux ze tako razsirjen in poznan, da nimamo vec kaj poceti.

Ce bi bilo v nasi druzbi vecina muslimanov, bi jasno kristjani moral
zbirat podpise za referendum o postavitvi cerkve. Normalno je tisto, za
kar vecina meni da je normalno pa ceprav ni. Druzba ne bo nas rinila
naprej, pozabi... mi moramo s tokom druzbe. Lahko pa ostanemo odpadniki in
uporniki nekje na robu, ki jih itak nihce ne vidi niti ne slisi.

lp,B