LUGOS/Linux v šolah

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Oct 16 14:22:31 CEST 2002

	Hojla!

Odkar sem v Portorožu poslušal predavanje dr.Lukača sem prepričan, da
mora LUGOS v šole. Mogoče ne bo prišel takoj v učne programe, ampak
lahko pa pride Linux v krožke.

Kaj bi se dalo narediti? Pripraviti gradivo za tečaje v osnovnih in
srednjih šolah. Računalniki so, učenci in dijaki tudi. Rabimo samo še
predavatelje. Predavatelje imamo, samo oni tega še ne vedo! Predavatelje
je potrebna motivirati (tudi finančno), da bodo svoje znanje s pomočjo
gradiva, ki bi ga pripravil LUGOS, znali posredovati učencem in dijakom.
Predavatelji bi lahko bili uporabniki Linuxa, ki bi bili pripravljeni
tak tečaj voditi. Za takle projekt bi bilo potrebno podpisati neko
pogodbo med predavateljem, šolo in morda še ministrstvom za šolstvo,
znanost in šport ali celo ministrstvom za informacijsko družbo.

Odpiram debato, ki smo jo včeraj začeli na sestanku UO.

Vabljeni vsi, ki vas to zanima, imate ideje in pripombe, da odprto
poveste svoje mneje...

Srečno,

	Miha...