[LUGOS-ORG] LUGOS/Linux v šolah

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Wed Oct 16 15:13:09 CEST 2002

Pozdrav
Po predavanju v Portorožu sem se pogovarjal s profesorico informatike na
srednji ekonomski šoli v Lj. (nekaj podobnega, imam njen mail). Zanimala
se je za zamenjavo MSOffice z OOo, muči jo edino ekvivalent Accessa (kar
lahko nadomesti MySQL, ali strežnik ali pa na vsaki postaji posebej).
Sam sem poskušal na windowsih namestit OOo+MySQL in stvar ni najbolj
stabilna (na eni mašini, na službeni dela BP). Ona bi z zunanjo pomočjo
lahko prepričala vodstvo v šoli, da izpeljejo pilota na to temo,
prijavila bi tudi projekt pri ministrstvu,... rabi samo pomoč od nekoga,
ki se je s tem že ukvarjal in zna kaj pomagati,...
Sam nimam časa, če je kdo zainteresiran pa lahko navežem kontakt.

Pri nas se Društvo Informatika ukvarja z ECDL
(www.drustvo-informatika.si itn.). Pisal sem jim, kako je kaj z
OOo+Linux pri teh testiranjih in dobil:
Spoštovani!
Pred kratkim smo dobili ponudbo iz Italije, da so pripravljeni izdelati
program za avtomatsko testiranje kandidatov za certifikat ECDL po
konceptu OpenOffice (za WIN in LIN).Ponudbo proučujemo. Morda bi vas
zanimalo sodelovanje. Pripravljeni smo vas povezati z italijansko ekipo.
Lep pozdrav,
Franc Žerdin, koordinator ECDL pri SDI

Lep pozdrav
Robert Ludvik