LiFe9, mediji, odmevnost

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Jun 6 19:54:47 CEST 2002

	Hojla!

Ker se mi zdi, da LiFe9 zaenkrat ni medijsko najbolj kvalitetno pokrit, bi si
žele, da mi kdo pomaga zagrabiti medije za roge. Samo vabilo medijem ponavadi ne
zadošča, da bi prišli. Televizija je prišla v NM snemati samo IBM :(. Zato
rabimo vabo. V mislih sem imel, ministra Gantarja, g. Čača z ministrstva za
šolstvo, županjo Potočnikovo, g. predsednika Kučana itd. Še kakšne ideje in
predvsem pomoč pri osebnem kontaktiranju žrtev so močno dobrodošle.

Prav tako sem našel samo eno pomanjkljivo bazo medijev, pa čeprav smo že imeli
en bolj popoln spisek medijalcev. Jih kdo še premore?

Zaenkrat hvala in srečno,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -