[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Plakati in letaki

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Jun 5 17:39:02 CEST 2002

	Hojla!

On Wed, 29 May 2002 23:18:33 +0200 Aleš Smrdel <Ales.Smrdel at siol.net> wrote:
>   Torej ... govoril sem z Matevzem Juvancicem. Ugotovila sva, da
>   plakate mozno izrisati v roku 14 dni (+/- 3-4 dni). Kar pomeni, da
>   je pripravljen izpeljati zadevo.

Nekako ni več velik časa za plakate. Pravzaprav ga ni. En tedne, da najdemo
sponzorje, dva tedna za pripravo plakata, par dni za tisk, dva dni za visenje
plakata?!? Bad karma, my friend!

Jst bi rekel, jebeš sponzorje. Dejmo plakat narest pa adijo. Je potrebujemo
nekega state of the art plakata, samo nekaj informacij in velike fonte, nekaj
barv bo zadoščalo. Dva tedna? Preveč za moje pojme.

>   Kot prvo bi rabil nekaj osnovnih informacij, kaj se pricakuje, da je
>   na plakatu, poleg dodatnih sponzorskih logotipov. Torej kdaj, kje,
>   kaj, kako ... priti do tam ?!?!? ... kakersna koli ideja, ki bi
>   pomagala.

LUGOS in DDT vabita na:

LiFe9  (na veliko)
9. festival linuxa (podnaslov)

sobota, 6. julij 2002
Dijaškem domu Tabor,
Vidovdanska cesta 7
Ljubljana
Vhod s Kotnikove

Predavanja 11.00 - 17.00 (ure niso obvezne)
Namestitvena delavnica 11.00-14.00
Prodaja rabljene opreme 9.00-17.00
Linux show 09.00-18.00
in še in še...

http://www.lugos.si/life/

(lahko dodata tudi še naslove predavanj in njihove ure, če bo ostajal prostor)
11.00 Robert Ludvik: OpenOffice.org
13.00 Marko Samastur in Jure Koren: PyORTAL
14.00 Damir Horvat: ICMP
15.00 Jure Koren: IPsec

>   Morda kak primer prejsnjih plakatov, ce jih ima se kdo na zalogi.

Upam, da jih bom dobil nazaj od Cavnika. Sicer pa poglej plakate ood Portoroža:
http://linux.fpp.edu/lshow3/pix/plakati/

>   Poleg vsega, bi bilo dobro vedeti, kdo bo to tiskal in v kaksni
>   obliki zeli imeti podatek, ki ga bo tiskal.

Govoril sem s Torijem in pravi, da bi lahko zrihtal zelo ugodne cene za
tiskanje. Sprašuje pa, če bodo filmi že narejeni ali naj tudi to naredijo, ker
to dajo tudi oni ven delat. Ima kdo kakšno varianto osvetlitve na zalogi?
>   Mislim, da je to vse. Vsaj okvirne informacije (ali vsaj reference,
>   kje naj jih najdem), bi pricakoval do petka, eventuelno do sobote,
>   ker se bova v nedeljo z Matevzem dokoncno dogovorila o izgledu.

Jaz sem s temle sporočilom že malce pozen. Upam da še vseeno velja.

>   Ali je morda potrebno tale mail poslati se na kako drugo listo????

Mogoče na lugos-org.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -