[LUGOS-ORG] Nove majice!

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Fri Sep 14 19:46:44 CEST 2001

Howdy!

On Fri, 14 Sep 2001, Andra` Tori wrote:

> se ti aradi tega res zdi vredno komplicirat in kregat? :)

Poslus ti zaba mala drobna: eni pac ne padejo v 'standardne' velikosti
majic. A jih je zaradi tega treba sikanirat in stigmatizirat? A zaradi
tega del nasih clanov nikoli ne bodo imeli moznosti ponosno razkazovati
svoje pripadnosti? Ce ti pades v vsako majico, ki jo vidis, se ne pomeni
da je pri vseh tako. Jaz pravim: hvala Tuxu, da Ales toliko 'komplicira in
se krega' okoli teh majic. To le pomeni, da je zaveden clan.

> za dober denar ti bodo tudi zlate majce naredili ...

Seveda. In za dober denar tudi vsak invalid dobi stiri tezake, da ga
nosijo po plocnikih, ker ni narejenih klancin na kriziscih (Ales, oprosti
za primerjavo).

Andraz, tegale zgoraj ne vzet prevec resno, da ne bo prehude krvi. Pa se
zabavno ne bo.

Peace!
  Mkx