[LUGOS-ORG] Nove majice!

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Sep 14 17:32:02 CEST 2001

On Fri, 14 Sep 2001, Ales Casar wrote:

> Brezveze? Nikakor ne! Ti lahko jaz izberem, kako velike majice bos dobil?
> Pa brez tega, da bi po drugi poti nabavil se kaksno drugo velikost.

se ti aradi tega res zdi vredno komplicirat in kregat? :)

> Ocitno ti kompleti niso dovolj standardni in taksna resitev za nas ne
> pride v postev. Bo pac tiskar majice moral nabaviti kje drugje ali pa
> posebej navesti kaj bi rad dobil.

za dober denar ti bodo tudi zlate majce naredili ...
ja seveda lahko poskusamo svoje zelje izpolnit... povedl sem samo da bo
tezko :)

> Ce bi ti kompleti res bili standardni, potem s tem ne bi imeli tezav, saj
> bi se ob vecjih kolicinah narocil ta med seboj zlimitirala ravno proti
> tistemu standardu.

200 majic se tebi zdi neka hud vzorec, ki bi statisticno moral
zadostovati? :)

vsa debata okoli velikosti je malce smesna ... zihr se bo najdla velikost
tudi zate, samo hitro se moras zagrebst :)

:)
ne vzet vsega tako resno... pol ni zabavno

LEp Pzodrav
Andraz Tori