[LUGOS-ORG] Nove majice!

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon Sep 17 22:26:01 CEST 2001

On Fri, 14 Sep 2001, Andra` Tori wrote:

> se ti aradi tega res zdi vredno komplicirat in kregat? :)

Ja, zal se mi zdi. Na izbiro imam namrec dvoje:
 1. Brez kompliciranja in kreganja boste spet nabavili samo neke majhne
    majcke in bom sam ponovno ostal brez majice.
 2. S kompliciranjem in kreganjem se bo morda vmes nasla tudi kaksna
    dovolj velika majica in bom imelo vsaj moznosti, da pridem do kaksen
    primerne.
Ker bi pac tudi sam rad dobil kaksno majico primerne velikosti, je izbira
trivialna.

> za dober denar ti bodo tudi zlate majce naredili ...

Ja, bodo. Samo ena zlata majica bi sigurno stala veliko vec, kot je LUGOS
do sedaj obrnil denarja. Normalno velike majice pa so verjetno samo malo
drazje od majhnih. Tako primerjava ni ravno na mestu. Si pa tukaj v bistvu
sam priznal, da se zadevo da speljati tudi dobro.

Sicer pa na vse skupaj lahko pogledas tudi tako, da na eni strani dobis
poceni nekaj neuporabnega ali pa drago(?) nekaj dobrega. Naj se ti zdi se
tako cudno, je druga varianta ocitno boljsa. Ce pa si je ze ne mores
privosciti, potem je boljse izbrati tretjo varianto, ko zastonj dobis nic.
:-) Ampak placevati za nekaj neuporabnega - to nima smisla, pa ceprav je
poceni.

> 200 majic se tebi zdi neka hud vzorec, ki bi statisticno moral
> zadostovati? :)

Tukaj se nisva razumela. Pri tistem tiskarju verjetno tudi drugi narocajo
majice in vsa ta mnozica skupaj z nami prav gotovo sestavlja veliko vecjo
mnozico, ki bi s precejsnjo verjetnostjo lahko bila standardna (ce je
standard res dober).

> vsa debata okoli velikosti je malce smesna ... zihr se bo najdla velikost
> tudi zate, samo hitro se moras zagrebst :)

A tole pred samim narocilom izdelave ni dovolj hitro?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/