[LUGOS-ORG] Nove majice!

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Sep 14 15:38:00 CEST 2001

On Fri, 14 Sep 2001, Andra` Tori wrote:

> glede velikosti majic se malce brez veze sikirate :)

Brezveze? Nikakor ne! Ti lahko jaz izberem, kako velike majice bos dobil?
Pa brez tega, da bi po drugi poti nabavil se kaksno drugo velikost.

> tisti ki tiskajo majce jih dobijo v standardnih kompletih, v katerih so
> razmerja med velikostmi in kolicino ze vnaprej dolenca
> naprimer najvec je xljev potem nekaj M in nekaj L in se kak XXL kje

Ocitno ti kompleti niso dovolj standardni in taksna resitev za nas ne
pride v postev. Bo pac tiskar majice moral nabaviti kje drugje ali pa
posebej navesti kaj bi rad dobil.

> Kakor mi je znano tiskarji niso kaj prevec nauduseni, da bi morali sami
> kompenzirati razliko med kompleti in narocilom... in bi jim zaradi tega
> potem ostajale diolocene veliukosti na zalogi...

Ce bi ti kompleti res bili standardni, potem s tem ne bi imeli tezav, saj
bi se ob vecjih kolicinah narocil ta med seboj zlimitirala ravno proti
tistemu standardu.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/