[ LUGOS-ORG ] clanarin

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Tue May 15 14:08:35 CEST 2001

Howdy!

On Tue, 15 May 2001, Andraz Tori wrote:

> ja imas prav, avtomatika taksne vrste res ni predvidena
> ampak nikjer ne pise da ne more potrdit 100 clanov hkrati, v enem
> sklepu?

Najbrz lahko, ampak nekdo (tajnik?) mora se vedno prebrati vseh 100 imen.
Oblika potrjevanja je pac stvar poslovnika UO oz. zdrave pameti. Vsekakor
pa je treba teh 100 imen prebrati, da UO ve, kaj potrjuje.

> ok, clena se zaenkrat ne drzimo... oziroma se ga v zadnjem letu zagotovo
> nismo niti enkrat

Nekoliko v sali sem rekel, da kot clan NO za vnazaj diskvalificiram vse UO
do sedaj. Ampak mislim pa resno, ce se do sedaj tega niste/niso drzali, ne
pomeni, da je to sedaj pa kar vredu. Kot clan NO vztrajam pri zahtevi, da
od sedaj naprej UO spostuje statut glede tega.

You have been warned!

> Hiper inflacijo clanstva imamo ze tako ali tako, ni pa potrebe da jo se
> stopnjujemo v obliki samo-elektronskih prijav

> A moramo res komplicirat?
> jaz sem za trenutni sistem, ker se mi zdi cisto v redu...

Trenutni sistem je v nasprotju s statutom.

In ce ze imamo hiper inflacijo clanov, ni potrebno da jo nadaljujemo. Tudi
financarji se trudijo zajeziti inflacijo, ne? Pa tako lepo nam je bilo v
casih g. Markovica: kupil si pralni stroj za dve svoji placi, napisal
ceke, ko pa so ti ceki zapadli, si imel placo ze enako cifri, ki so ti jo
trgali s TR.

Kot receno, citirani sistem ni zgolj elektronski, do neke mere olajsa delo
skrbniku baze clanov, hkrati pa je v skladu s statutom.

Tudi prijavnice, ki jih bodo ljudje spravili v bazo, papirnate pa na
drustvo ne bo, so za kaj dobre. Recimo za ugotavljanje stevila ljudi, ki
jih LUGOS/LINUX zanima.

> vecino prijav verjetno dobimo na Lifejih in Infosih, komplikacije razn
> izpolnjevanje formularja so tam odvec.

MSM je, da ravno teh clanov ne rabimo. Tam so prijavnice izpolnjene tako
rekoc 'v afektu', ker je to pac groovie, ker vsi drugi to naredijo in ker
so vsi navduseni nad necim, kar prvic dobro vidijo. In na takih
prireditvah je ravno web form najboljsa stvar: okoli je na kupe
racunalnikov, ki so on-line, vsak ima prevec casa (sicer na tako
prireditev itak ne bi prisel), pa se na liniji ni treba viset in delati
profita Telekomu.

Sicer pa mi ni jasno, kaj je pri tem zate komplikacija? Potreba, da UO
potrdi tako pridobljene nove clane? Web form za vpisovanje podatkov v
bazo? Bodi no resen. Cel thread ugotavljamo, kako rabimo nekaj, da se bo
delo pri vnosu prijavnic v bazo olajsalo (in tega je najvec ravno pri
takih masovkah), ti pa o 'odvecnih komplikacijah' ...

Peace!
  Mkx