[ LUGOS-ORG ] clanarin

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 15 15:30:17 CEST 2001

Na 15 May 2001 14:08:35 +0200, je Metod Kozelj zapisal:
> Howdy!

> Nekoliko v sali sem rekel, da kot clan NO za vnazaj diskvalificiram vse UO
> do sedaj. Ampak mislim pa resno, ce se do sedaj tega niste/niso drzali, ne
> pomeni, da je to sedaj pa kar vredu. Kot clan NO vztrajam pri zahtevi, da
> od sedaj naprej UO spostuje statut glede tega.
>
> You have been warned!

ce se strinjas da je dovolj da natisnemo zadevo na papir in sprejmemo
ter da je to na koncu priloga k zapisniku, potem mislim da vecjih
problemov ne bomo imeli...

> Sicer pa mi ni jasno, kaj je pri tem zate komplikacija? Potreba, da UO
> potrdi tako pridobljene nove clane? Web form za vpisovanje podatkov v
> bazo? Bodi no resen. Cel thread ugotavljamo, kako rabimo nekaj, da se bo
> delo pri vnosu prijavnic v bazo olajsalo (in tega je najvec ravno pri
> takih masovkah), ti pa o 'odvecnih komplikacijah' ...

Potrjevanje clanov s strani UO je ocitno potrebno po statutu, tu ne
vidim problema. Je pa to komplikacija, ki bi jo v popravku statuta lahko
odpravili. (ampak o tem takrat ko bomo govorili statutu)

Proces prijave preko weba, ki potem zahteva se potrditev preko navadne
poste pa se mi zdi komplikacija.
Trenutni sistem vpisovanja prijavnic se mi zdi dober in delujoc
(poudarjam vpisovanja, potrjevanje je drugo).

Ce je to resnicno prevelika obremenitev za tiste, ki to pocno sedaj
(roman, miha), potem sem jo pripravljen prevzeti nase (tajnik press).

Lep Pozdrav
Andraz Tori