[ LUGOS-ORG ] clanarin

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 15 12:43:48 CEST 2001

Na 15 May 2001 10:39:46 +0200, je Metod Kozelj zapisal:
> [...]
> tole:
>
> " Sprejem v redno clanstvo potrdi Upravni odbor Drustva na podlagi
>   izpolnjene pristopnice kandidata. O tem poroca skupscini drustva. "
>
> Ali res ne dojamete pomena enega stavka? Ali je potrebna kaksna cudna
> interpretacije direktnih dolocil? Ce pise, da sprejem UO potrdi clanstvo
> na podlagi izpolnjene prijavnice (res pa ne pise, v kaksni obliki mora
> biti prijavnica, torej je lahko tudi e-mail ali pa preko web forma), nic
> pa ne pravi o kaksnih pravilih, ki bi to dolocilo obsla (kot je recimo

ja imas prav, avtomatika taksne vrste res ni predvidena
ampak nikjer ne pise da ne more potrdit 100 clanov hkrati, v enem
sklepu?

> Prosim, dokler je ta clen zapisan tako, kot je, se ga drzimo. Ce/ko ta
> clen ne bo vec v taki obliki, pa lahko zacnemo stvari poceti drugace.

ok, clena se zaenkrat ne drzimo... oziroma se ga v zadnjem letu zagotovo
nismo niti enkrat

> Osebno sem proti hiper inflaciji stevila clanstva, zato sem tudi proti
> bistveni spremembi nacina vclanitve.
>
> Ze sedaj jamrate, da ne dobite dovolj clanov za delo na projektih.
> Omenjate stevilko cez 650 clanov, dela pa vas, koliko, 20? In mislite, da
> ce boste dobili se nadaljnjih 500 clanov, da bo kaj bistveno vec delovnih?
> Tisti, ki so resno pripravljeni zrtvovati ure in dneve za drustvo, bodo
> pripravljeni zrtvovati tudi 5 minut za izpolnjevanje in oddajo prijavnice.

Hiper inflacijo clanstva imamo ze tako ali tako, ni pa potrebe da jo se
stopnjujemo v obliki samo-elektronskih prijav

> [...]
> poslje drustvu, obenem pa PHP to isto strpa v bazo. Tako bi se izognili
> dvakratnemu pisanju iste stvari.
>
> Mimogrede lahko PHP vsaki prijavnici dodeli eno serijsko stevilko, ki je
> del papirnate verzije. Ko UO potrdi sprejem novega clana, bo administrator
> baze laze poiskal ustrezni vnos, serijsko stevilko prijavnice pa spremenil
> v clansko stevilko ... seveda bi morala biti serijska stevilka prijavnice
> dovolj razlicna od clanske stevilke, da bi ne prihajalo do zmede. Recimo,
> da se serijske stevilke prijavnic zacnejo pri 2**31, izpisujejo pa z "%x".

A moramo res komplicirat?
jaz sem za trenutni sistem, ker se mi zdi cisto v redu...

vecino prijav verjetno dobimo na Lifejih in Infosih, komplikacije razn
izpolnjevanje formularja so tam odvec.

Lep Pozdrav
Andraz Tori