[ LUGOS-ORG ] clanarina

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon May 14 13:53:23 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 01:31:28PM +0200, Andraz Tori wrote:

> Nobenega razloga ni, da UO nebi mogel sprejeti taksnega sklepa:
> "Vsak, ki odda clansko prijavnico na kateri so ti ti in ti podatki in
> podpis se smatra za rednega clana. Vpis v evidenco opravi Ta pa Ta."

Do sedaj je tako to veljalo, do sedaj. Samo se statut treba popravit.

> P.S.: nisem za elektronske prijave, argumentov nimam prav dost, ampak
> filing da si se res nekam vpisal tko na papirju je dosti boljsi in ima
> ponavadi vecjo psiholosko in emocionalno veljavo :)

Saj n govora o tem, da se clani samo elektronsko prijavljajo. Gre se zato,
da treba vsakega clana vnesti v bazo. Kar pri petih clanih na mesec ni
problem, je pa problem pri 100 clanih na enem infosu. Jaz sem to delal in
vem kak suffer je to! (Nisem pa delal prav dolgo casa, ker me je minilo)

Jaz govorim o tem, da se vsak clan vpise se v bazo, oziroma tisti, ki bi rad
postal clan in ko ga UO (ali pac nekdo) potrdi, ko dobi papirnato prijavnico
postane polni clan drustva.

In to je to.

Na kratko, vsak se sam vpise v bazo, poslje prijavnico in UO ga potrdi,
takrat postane clan. Celoten namen tega je, da zmanjsamo delo vsem, ki so do
sedaj opravljali administracijo okrog prijavnic.

David!