[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 14 14:19:14 CEST 2001

Na 14 May 2001 13:53:23 +0200, je David Klasinc zapisal:

> Do sedaj je tako to veljalo, do sedaj. Samo se statut treba popravit.

hmm IMHO ce dvakrat premislim sploh ni treba popravljat statuta. vsaj
meni se zdi tak sklep po zdajsnjem statutu cist legalen. UO dejansko
oadloca o stvari - postavi tocne nedvoumne standarde.
Verjetno ima takšen namen tudi sam 9. člen, le da smo mi interpretacijo
zakomplicirali :)

> Saj n govora o tem, da se clani samo elektronsko prijavljajo. Gre se zato,
> da treba vsakega clana vnesti v bazo. Kar pri petih clanih na mesec ni
> problem, je pa problem pri 100 clanih na enem infosu. Jaz sem to delal in
> vem kak suffer je to! (Nisem pa delal prav dolgo casa, ker me je minilo)

> Jaz govorim o tem, da se vsak clan vpise se v bazo, oziroma tisti, ki bi rad
> postal clan in ko ga UO (ali pac nekdo) potrdi, ko dobi papirnato prijavnico
> postane polni clan drustva.

Bi res rad slišal Romana da pove o stvari kaj...

Vpisat 100 članov mislm da mora vzet okoli ene ure dela, kar res ni neki
blazno velik... je pa res da je dolgočasno...

imamo še kakšne penzioniste na voljo? RESNO... čisto čisto resno

itak bi morali na 14 dni organizirat delavne sestanke... enkrat
administracija, drugič lahko lokalizacijo kakega programa naredimo
tretjič kaj tretjega :)

aja .. no en takšen delavni sestanek se bo zgodil to nedeljo 16:00 na
Ižanski 200, vsi zelo lepo vabljeni...
naredili bomo pregled inventarja... da bomo vedeli s čim sploh
operiramo...
Pjače je nekaj še od lifeja.. kokakola če se ne motim... hrano prineste
sabo ...

vem da bodo spet razburjanja, ampak, nekatere stvar je treba fizično
uredit...
recimo .. če si kdo želi videti tiste nexte v živo je vbljen

> In to je to.
>
> Na kratko, vsak se sam vpise v bazo, poslje prijavnico in UO ga potrdi,
> takrat postane clan. Celoten namen tega je, da zmanjsamo delo vsem, ki so do
> sedaj opravljali administracijo okrog prijavnic.

... ja za UO manj dela, samo ... za userje pa... en tak 'enostaven'
sistem prijav smo meli za LiFe...
make it as simple as possible, but not simpler - einstein
a nismo rekli da UO ščiti userje pred birokracijo (Recimo to da morjo
dvakrat iste stvari vpisat)?

torej bistvo je to, da od novega člana zahtevaš, da izpolni prijavnico.
kdo bo mel pa čas/veselje/vestnost/spomin da se gre prijavit še preko
interneta...?

Lep Pozdrav
Andraž Tori