[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 14 13:31:28 CEST 2001

Na 14 May 2001 12:46:11 +0200, je Metod Kozelj zapisal:

> Jaz tuakj vidim se en kamen spotike glede prihodnosti drustva: ali si
> zelimo kvaliteto ali kvantiteto? ... Glede na Adijev tekst, ki pravi, da
> ... 'kvantiteta sinonim za kvaliteto ni' ...
>
> Resitvi sta dve:
>
> a) nehamo tako besno nabirati nove clane
> b) ukinemo 9. clen statuta

kakor jaz razumem stvar je še tretja možnost
c) UO sprejme sklep s katerim stvar uredi...
iz statuta:
"Sprejem v redno èlanstvo potrdi Upravni odbor Dru¹tva na podlagi izpolnjene pristopnice kandidata. O tem poroèa skup¹èini dru¹tva."

Nobenega razloga ni, da UO nebi mogel sprejeti takšnega sklepa:
"Vsak, ki odda člansko prijavnico na kateri so ti ti in ti podatki in
podpis se smatra za rednega člana. Vpis v evidenco opravi Ta pa Ta."

Prav tako, se Ta pa Ta zadolži za to, da pripravi seznam novih članov od prejšnje skupščine,
ki ga potem UO prezentira na skupščini.

Izy enough?

P.S.: nisem za elektronske prijave, argumentov nimam prav dost, ampak filing da si se res nekam vpisal tko na papirju je dosti boljši in ima ponavadi večjo psihološko in emocionalno veljavo :)

Lep Pozdrav
Andraž Tori