[ LUGOS-ORG ] clanarina

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Mon May 14 12:46:11 CEST 2001

Howdy!

On Mon, 14 May 2001, David Klasinc wrote:

> Ce se ne motim, do sedaj UO ni nobenega novega clana potrdil UO... :)

Potem pa sedajle kot clan NO za nazaj diskvalificiram vse UO :)

> bodoci, potencialni clan, ki se vpise v bazo postane clan sele, ko poslje
> prijavnico in tisti, ki jo prejme tisti, ki skrbi za bazo podatkov. Ce je
> vse ok s prijavnico potem se neclana odkljuka in takrat postane clan. Ne
> vidim v cem je problem? Tezava niso prijavnice, ki pridejo enkrat na mesec
> po posti ampak tistih 100 komadov, ki jih treba vnesti po Infosu recimo....

Jaz tuakj vidim se en kamen spotike glede prihodnosti drustva: ali si
zelimo kvaliteto ali kvantiteto? ... Glede na Adijev tekst, ki pravi, da
... 'kvantiteta sinonim za kvaliteto ni' ...

Resitvi sta dve:

a) nehamo tako besno nabirati nove clane
b) ukinemo 9. clen statuta

Tukaj ni problem samo vnasanje clanov v bazo, problem je tudi sklepanje o
sprejemu vsakega clana. Si predstavljas sejo UO, na kateri bo UO moral
sklepati o 100 novih clanih? Ce se prebere le ime vsakega, pa prisotni
clani UO recejo 'aj!', bo to trajalo 20 minut.

Sicer je pa predlog kar pameten. Edino da potem, ko 'potencialni bodoci'
naredi submit podatkov, maila ne dobi cel UO (mislim, da je to overkill),
temvec tajnik. Ta potem za sejo UO pripravi en 'digest' prijav.

Peace!
  Mkx