[ LUGOS-ORG ] clanarina

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon May 14 15:07:38 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 01:59:45PM +0200, Roman Maurer wrote:

> Problem pri tej bazi je ta, da moramo menda imeti bazo na istem stroju

Hm, ni nujno, je pa najbrz dobro.

> kot spletni streznik (PHP-jarji, je to sploh res?).  V enem mesecu
> lahko torej preselimo bazo, ce preselimo tudi www.lugos.si.

V bistvu sem imel v mislih bolj, kaj ovira nekoga, da bi razvil en pameten
vmesnik do te baze prej kot do septembra oz do kaj jaz vem kdaj. Saj selitev
ni nujna, vsaj ne za razvoj baze...

Vse skupaj lahko nekdo naredi doma. Napise konverter stare baze v novo bazo
in ko je vse skupaj preseljeno ali pa tudi prej samo da je koncan interface
do baze.

David!