[ LUGOS-ORG ] clanarina

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun May 13 11:14:58 CEST 2001

On Sat, May 12, 2001 at 05:39:34PM -0400, bostjan at japet.si wrote:

> Lepo. :) Ali ima babica tudi kaksen email? :)

<j>
V bistvu sem menja, da bi v drustvu potrebovali cim vec penzionistov. Ker so
vedno doma in imajo casa vrh glave... ;)
</j>

> Vprasanje za listo: Ali je kdo tukaj, ki bi to prevzel?

Hard core programer? Kake buge pa treba popravljat? Jaz bi rajsi rekel, da
potrebujete nekoga, ki zna C/C++ in ki bo lahko popravil program, da bo znal
pravilno govoriti slovenscino, ce je to potrebno. Druge buge v programih pa
naj ta programer kar pusti. :)

Ali sem zadel bistvo?

> :)

Glavni problem 'distributerjev' je, da ne mislijo z glavo ampak z
denarjem... :)

> To bi bilo skoraj 'obvezno'. :)

Mnja... Zadnje case, ko prebiram tele maile se mi zdi, da je nekaj stvari,
ki pasejo v tole 'skoraj obvezno' rubriko... Recimo:

 - potrebujemo nekoga, ki bo 'obdeloval' sponzorje, mogoce dva taka cloveka,
kaj pa vem. Sponzorji imajo radi, da se vedno pogovarjajo z enim in istim
clovekom. Absolutno nujno pa je, da kontaktira s spozorjem tekom projekta en
clovek in da se sponzorja ne 'fura' od enega cloveka k drugem.

 - placevanje racunov in vpogled v stanje preko Interneta. Da se ne bo
zgubljalo casa z vandranjem na APP sredi Ljubljane, kjer je najblizje
parkirno mesto oddaljeno 500m za 200 tolarjev. :)

 - clani bi morali pomagati UO s nekaterimi dejavnostmi. Tako kot sedaj
David Glumac posilja majice in CDje tistim, ki jiih narocajo.

 - malo pametnejsi nacin dodajanja clanov v bazo. Mogoce tako, da se vsak
sam doda in potem se prijavnico poslje.

Pa se nekaj drugih malenkosti najbrz... Samo se zdaj vseh ne spomnim. :)

David!